Om våre samarbeidspartnere

Butikkdata fra Bleken Data AS

MAB er et butikksystem, verkstedsystem, salgsverktøy, CRM-system, ERP-system, kassesystem, og lagersystem for deg som driver med salg og/eller service. Butikk eller verksted, detaljhandel, salg av tjenester, aftermarket service etc. MAB Butikksystem er integrert mot bransjens vareregister samt har produkterklæring i forbindelse med Kassesystemloven. Systemet håndterer all daglig drift inkludert GDPR og CRM, og systemet har også integrert fullt verkstedsystem. Butikkdatasystemet er integrert mot ur- og gullsmedbransjens varedatabase hvor alle priser er oppdaterte til enhver tid.

Kontaktdata:

Adresse: Skiringssalveien 9, 3211 Sandefjord

Tlf +47 33 30 50 00

post@mab.no

Logiq AS

Logiq as er et selskap som leverer skybaserte løsninger for håndtering av forretningskritiske data mellom våre kunder og deres handelspartnere. Våre tjenester er utveksling av elektroniske faktura, ordre, bekreftelser og kataloginformasjon, samt håndtering av artikkelinformasjon for 5 bransjer – byggebransjen (Sverige), ur, gull, optikk og kosmetikk. Logiq er en betrodd leverandør til over 3 000 kunder som besørger korrekt flyt av mer enn 3 millioner varer i Skandinavia. Vi har 65 ansatte med kontorer i Halden, Oslo og Stockholm.

Logiq eier og drifter varedatabasen for Ur og Gull. Dette er en web og filbasert løsning som bidrar til å digitalisere og effektivisere bransjene ved å forenkle og automatisere flyten av vare- og prisinformasjon mellom leverandører og butikker/kjeder. Den gir også leverandørene mulighet til å tilgjengeliggjøre produktbilder for butikker/kjeder.

Varebasen utvikles i tett samarbeid med bransjeforeningene i de tre landene og i 2020 tilbyr vi leverandørene i det danske markedet en statistikk basert på salg fra de danske butikkene.

Varebasen ble driftsatt for norske brukere i 2006 og svenske brukere i 2011. I løpet av 2017-2018 laget vi en helt ny nordisk løsning og da kom de danske brukerne med.

Det er i dag over 500.000 unike varer i basen og den brukes av 57 leverandører, 400 butikker og 15 kjeder.

E-post: support-dm@logiq.no

Nettside: http://www.logiq.no

NETS

Som medlem i Norges Urmakerforbund får du gunstige vilkår for innløs­ning av internasjonale betalingskort. Nets er spesialist på kortbetalinger, og gir deg muligheten til å øke servicenivået og inntektene ved å akseptere de mest populære betalingskortene i verden.

Som medlem av Norges Urmakerforbund vil en avtale med Nets innebære:

• Spesielt gunstige vilkår på innløsning av VISA og MasterCard transaksjoner
  • Alt du trenger for å begynne å ta imot betalinger
  • Tilgang til vår prisbelønte MyPayments-app som gir en rekke forretningsinnsikter.
  • 24/7 kundeservice
  • Ta imot betaling fra alle vanlige betalingskort og metoder
  • Inklusive kontaktløs og mobil betaling
  • En potensiell besparelse på 35-40% av transaksjonsavgifter mot andre som ikke har VetFamily-priser hos Nets

Er du tilknyttet Nets, men ikke via Norges Urmakerforbund, må du selv kontakte Nets for at de skal endre prisene dine.

Ønsker du å vite mer om avtalen er du velkommen til å ta kontakt med:

Nets Leads Salg

Telefon: +47 23966808

E-post: leads.salg@nets.eu

Eller ring vårt salgsteam på telefon +47 22 89 81 00

Nettside: https://www.nets.eu/no/payments/

OWUP

Owup er et digitalt markedsføringsbyrå som fokuserer utelukkende på gull- og urbransjen. Med over 10 års erfaring fra bransjen utvikler Owup skreddersydde løsninger som gjør det enklere styre en nettbutikk – og lykkes!

Noe av de owup tilbyr:

• Nettbutikk basert på WordPress / WooCommerce.
  • Komplett varesortiment med norsk produktinformasjon og bilder.
  • Integrasjon mot Elfo.
  • Digital markedsføring.

Ønsker du å vite mer om OWUP sine løsning er du velkommen til å tak kontakt.

www.owup.co

Døvigen AS

Døvigen AS er vår leverandør av urkjøpsbevis og servicefaktura. Det er de som trykker og sender dere disse varene. De selger også kasse- og bankruller, poser i papir, eksklusiv kartong og plast og mye annet til kontor og forretninger. Dette er et godt etablert selskap hvor service og ryddighet står øverst på agendaen – og derfor bruker Norges Urmakerforbund Døvigen.

Norges Urmakerforbund har brukt Døvigen AS i mange år og er veldig fornøyd med servicen. Er du litt i tvil om du bestiller riktig type, antall etc., så ta en telefon eller send en e-post så blir alt riktig første gang – og alle blir happy 😊.

Vi anbefaler derfor at du også bestiller andre varer hos Døvigen, https://www.dovigen.no/

Kontaktdata på andre varer enn urkjøpsbevis, servicefaktura og kasseruller er: ordrekontor@dovigen.no

Adresse: Grenseveien 99, 0663 Oslo

Advokatbistand fra Wahl-Larsen

Wahl-Larsen Advokatfirma AS v/advokat Aleksander Ryan er Urmakerforbundets faste advokatforbindelse, og tilbyr medlemmene inntil én times gratis bistand per sak, og ut over dette rabatterte timepriser. Tilbudet gjelder også private forhold og for medlemmets nærstående. Advokat Ryan har mange års erfaring med gullsmed- og urbransjen.

Når du trenger rett! – Wahl-Larsen Advokatfirma

Kontaktdata:

ALEKSANDER RYAN
Advokat/Attorney-at-Law MNA

Wahl-Larsen Advokatfirma AS
Fr.Nansens pl.5 NO-0160 OSLO
Mob: (+47) 40 63 90 50
Tel: (+47) 22 01 06 70

E-mail: aleksander.ryan@wla.no
Nettside: www.wla.no

Kjeldgaard Assuranse / IF Forsikring

Forsikringer i NUF via Kjeldgaard Assuranse / IF Forsikring

• Kollektiv forsikringspakke

God lønnsomhet ved å samle flest mulig forsikringer i Kjeldgaard Assuranse/ IF.

Gjelder også ansatte og deres nærmeste i butikk/verksted.

• Transportforsikring for forretnings- og verkstedmedlemmer ved reparasjonsforsendelser

Kontaktinformasjon:

Allan Kjeldgaard, Assurandør i IF / Daglig Leder