JOBB I URBRANSJEN – SE HER!

Har du lyst til å jobbe med klokker og få innsikt i den fantastiske urmakerverden?

Urmakerforretning i Oslo sentrum søker butikkmedarbeider / assistent. Det søkes en utadvendt og blid ansatt som gjerne har erfaring med salg og profilering fra ur- og smykkebransjen. Det er viktig å ha interesse for ur, og ikke minst et brennende ønske om å lære mer om urmakerfaget.

Arbeidet går ut på å betjene kunder, profilering, organisering, renhold og andre enkle «butikkoppgaver». Det er viktig å kunne multitaske og takle hektiske forhold. Det gis opplæring på enkle urmakertjenester som batteri-skift, lenkejustering, remmer etc. For en klokkeinteressert, engasjert og dedikert person vil stillingen være midt i blinken.

Det tilbys 100% stilling som sommervikar med god mulighet for fast ansettelse.

Lønn og vilkår etter gode anbefalte satser for bransjen.

Ta kontakt med Norges Urmakerforbund så leder vi deg til en hyggelig urmakerforretning med verksted.

E-post: post@urmakerforbundet.no eller tlf 22 17 18 50,

mobil 924 07 916